Tworzenie konta
- Wejdź na stronę https://www.rzeszow.oaza.pl/izydor/.
- Jeśli jesteś animatorem, kliknij „Rejestracja animatorów”
- Wypełnij wymagane dane i kliknij “Utwórz konto”.
- Otrzymasz maila z Izydora, kliknij w wysłany tam link, żeby potwierdzić rejestrację.
- Po potwierdzeniu rejestracji możesz się zalogować i zgłosić uczestników.
- Jeśli chcesz zgłosić się do posługi jako animator musisz poczekać na potwierdzenie Twojego konta przez DOR (trwa to zazwyczaj jeden dzień).
- Po potwierdzeniu konta możesz się zalogować i zgłosić do posługi
- Jeśli nie jesteś animatorem, a chcesz zgłosić uczestników na oazę, kliknij „Rejestracja zgłaszających”.
- Wypełnij wymagane dane i kliknij “Utwórz konto”.
- Otrzymasz maila z Izydora, kliknij w wysłany tam link, żeby potwierdzić rejestrację.
- Po potwierdzeniu rejestracji możesz się zalogować i zgłosić uczestników.
Zgłoszenie uczestników na oazę
- Kliknij przycisk „Zgłoś uczestników” widoczny na głównej stronie (przycisk jest widoczny jeżeli zapisy na oazę są otwarte).
- Podaj swoje dane nie zapominając o podaniu poprawnego telefonu kontaktowego, następnie kliknij “Utwórz listę uczestników”.
- Przeczytaj dokładnie informacje na niebieskim tle.
- Podaj wymagane informacje dotyczące uczestnika i kliknij „Zapisz tego uczestnika”. W ten sposób wprowadź każdego uczestnika. Uwaga! W polu zaliczka podaj kwotę, którą przyjąłeś od uczestnika w parafii. Przy zapisywaniu uczestników pamiętaj także o ograniczeniach wiekowych, o których pisaliśmy tutaj: https://www.rzeszow.oaza.pl/zapisy-na-wakacyjne-rekolekcje-ruchu-swiatlo-zycie/
- Wszystkich uczestników, których zgłaszasz, umieść na jednej liście, bez względu na stopień i turnus, na który jadą.
- Kiedy lista będzie gotowa, kliknij przycisk „Wyślij do DOR”. Po wysłaniu do DOR nie możesz już edytować listy.
- Zapłać zaliczkę za wszystkich uczestników (również za rezerwowych) zgodnie z danymi przelewu podanymi na niebieskim polu (zwróć uwagę na tytuł przelewu). Bez wpłaconej zaliczki uczestnicy nie zostaną przydzieleni w systemie na wybrane rekolekcje..
- Osobom, które ostatecznie nie pojadą na rekolekcje, zaliczka zostanie zwrócona.
Zgłoszenie animatora do posługi
- Aby zgłosić się do posługi kliknij przycisk „Zgłoś się do posługi”.
- Izydor może poprosić o poprawienie podstawowych danych (“Dane”). Są one potrzebne m.in. do ubezpieczenia OC, którym są objęci animatorzy.
- Potwierdź aktualność danych z profilu (“Profil”). Jeśli wszystko jest aktualne, kliknij “Zapisz”.
- Przejdź do dodania zgłoszenia (“Zgłoszenie”). Wypełnij informacje nt. dotychczasowej posługi (poprzednie rekolekcje i grupa w ciągu roku) oraz preferencje dotyczące posługi wakacyjnej (wybierz turnus [albo kilka], rodzaj posługi (na ogół jest to wybór animator grupy/muzyczny) a jeśli chcesz dodaj uwagi). W uwagach można wpisać dowolne informacje na temat przyszłej posługi (zwłaszcza typ oazy i stopień, ew. inne życzenia) pamiętaj jednak, że są to jedynie Twoje sugestie.
- Jeśli jesteś w 100% pewny, że zgłoszenie jest prawidłowe kliknij „Wyślij zgłoszenie do DOR“. Jeśli potrzebujesz chwili czasu do namysłu kliknij „Zachowaj zgłoszenie bez wysyłania“. Zgłoszenie wysłane do DOR nie może być już edytowane przez animatora!
- Uwagi dla Animatorów:
- Wszyscy, którzy nie mają konta w IZyDORze mogą się sami zarejestrować korzystając z formularza “Rejestracja animatorów” (link na stronie powitalnej). Po rejestracji trzeba poczekać na potwierdzenie konta przez DOR.
- Dane w systemie muszą być prawdziwe, bo są wykorzystywane do organizowania oaz.
- Zdjęcie powinno przedstawiać jedną osobę (właściciela profilu). Twarz powinna być dobrze widoczna tak, żeby DOR nie miał wątpliwości z kim ma do czynienia. Zdjęcia bohaterów z programów dla dzieci oraz rebusy nawiązujące do nazwisk będą odrzucane przez DOR. Odrzucenie zdjęcia powoduje nieprzyjęcie zgłoszenia na rekolekcje.
- Datę wydania zaświadczenia o niekaralności można wpisać już po zgłoszeniu się na rekolekcje. Ważne, żeby zrobić to jak najszybciej (zwłaszcza w przypadku zgłoszenia na I turnus).
- Opcja w profilu: “Nie posługuję w parafii” jest przeznaczona dla animatorów, którzy z różnych powodów posługują w innych diecezjach lub formują się tylko w diakoniach. Karty animatorów, którzy zaznaczą tę opcję, będą dostępne do odbioru u moderatora diecezjalnego w ustalonym z wyprzedzeniem terminie.
W razie wątpliwości, prosimy pisać na adres dor@rzeszow.oaza.pl. Jeśli znajdziecie jakieś błędy w programie – na adres izydor@rzeszow.oaza.pl.